12 Jan 2009

11/09 - 钢琴家

波兰著名钢琴家帕德列夫斯基曾被访问关于他的成功之道.
他说:

"我不断的练习, 才能精益求精, 熟能生巧."

记者问:

"你已经是大师级, 应该不必每天练习吧?"

钢琴家说:

"我一天不练习, 我感觉差别所在; 我两天不练习, 乐评人感觉差别所在;
"我三天不练习, 观众感觉差别所在, 到时才补救, 实在太迟了. 所以我每天都要练习."


-----
智慧点
成功的秘诀在努力.

2 comments:

  1. this is really nice article posting thanks for sharing it.company logo design

    ReplyDelete
  2. it is a gift for me that when i open this sit i fell well after take information from this sit i really like this site it have a great work. glass dining table

    ReplyDelete